לינק סאמון – זימון מקושר

לינק סאמון – זימון מקושר

שלום לכם קוראים יקרים, ברוכים הבאים לכתבה הראשונה בנושא הלינקד סאמון בכתבה אציג בפניכם את השינויים שנעשו במשחק על מנת להכניס את המכניקה החדשה, אציג בפניכם את הזימון החדש ואציג בפניכם את דעתי החיובית על השינוי שחל במשחק.

כידוע לכם הליניקים(מפלצות הלינקד) והשינויים בחוקי המשחק יכנסו לתוקף החל מיום חמישי(ה-20 ביולי) ויביאו לשינוי מהותי במשחק, גם אם לא במטה-גיים(החפיסות המשוחקות והמצליחות ביותר) באופן מידי מאוד סביר שכן בטווח הארוך תיהיה השפעה חשובה על המשחק.

1. השינוי הראשון במשחק הוא במיקום קלפי הפאנדלום:

בעבר ככה מוקמו קלפי הפאנדלום.

כיום הוא יראו ככה:

ניתן לשים לב שהפאנדלום זון עבר להיות ב-2 הצדדים של איזור הקסמים והמלכודות, אך נא לא לדאוג כאשר אינכם משחקים בקלפי פאנדלום ניתן להשתמש בשדות הללו כמקום להנחה של קסמים ומלכודות כרגיל. השינוי הוא כאשר הינכם משחקים בקלפי פאנדלום ורוצים להניח "סקייל" עליכם לוותר על איזור הנחת/הפעלת קסמים ומלכודות. אוסיף והבהיר שלמרות שינוי המיקום של קלפי הפאנדלום עדין לא ניתן להניח קלפים אלו באיזור ה"סקייל" פנים למטה כמו בעבר, רק המיקום שלהם שונה. דעתי האישית היא שזהו שינוי טוב, גם ככה חפיסות פאנדלום לרוב משחקות במעט קסמים ומלכודות וביותר מפלצות, אם וכאשר תצא חפיסה שבכל זאת תרצה לנצל את השטח הזה מוטב שיגבילו אותה במעט, בדיוק מה שהשינוי הזה ביצע.

בהמשך לזה אני רוצה להוסיף שלדעתי מכניקת הפאנדלום היתה המכניקה הכי פחות טובה ובריאה למשחק ולכן כל השינוי הנ"ל והשינוי שאפרט בהמשך נועדו בין היתר להגביל את המכניקה זאת ולהאט אפילו במעט את המשחק.

2. השינוי השני במשחק הוא אקסטרה מונסטר זון:
נוסף איזור מיוחד שאליו ניתן לזמן מפלצות מהאקסטרה דק. ישנם 2 כאלו במגרש, כל שחקן יכול לשלוט אך ורק באיזור אחד של אקסטרה מונסטר זון בדרך כלל, אך ישנם דרכים שתוכלו להשתלט ליריב על האיזור שלו ובעצם להגביל אותו מזימונים מהאקסטרה דק(בתקווה שלי שאם יתאפשר מהלך כזה שלפחות לא תיהיה אפשרות לבצע אותו תור ראשון).
מכיוון שהפילד החדש ממוקם באמצע המגרש בין שני השחקנים(כמו בתמונה הנ"ל) לאף שחקן אין שליטה מידית על אף אחד מהם והשחקן הראשון שמזמן מהאקסטרה דק יכול להשתלט על הראשון ולהשאיר ליריב את השדה השני. שינוי זה בעיני נתפס רלוונטי מאוד לבניית אקסטרה, שינוי שליטה בשדה והריסת אסטרטגיה של יריב ובהמשך כשנגיע ללינקד מונסטרס עצמם יתכן ותבינו יותר טוב על מה אני מדבר.
בנוסף הפילד הזה יוצר חוק חדש שמגביל את השימוש במפלצות מהאקסטרה דק.

3. הגבלת זימונים:
סעיף זה יכל בקלות להיכנס בהסבר של הסעיף הקודם אבל החלטתי לפרק אותו.
מעתה מפלצות מהאקסטרה דק שהם: פאנדלומים שנשלחו לאקסטרה דק פייס אפ, אקסיזים, סינקרואים, פיושנים ומפלצות לינקים יכולים להזדמן אך ורק מהאקסטרה דק אל האקסטרה מונסטר זון, אך יש כמובן יוצא מן הכלל שאפרט בסעיף הבא של מפלצות הלינקים.
כלומר ניתן לשלוט אך ורק במפלצת אחת מהאקסטרה דק, דבר שלדעתי יוצא האטה די רצינית במשחק, לא ניתן להציף בסינקרואים בדקי קומבו או באקסיזים.
כן לחוק הזה ישנה בעיה שכן אם משתמשים באותה מפלצת שנמצאת באקסטרה מונסטר זון ניתן לבצע שוב זימון מהאקסטרה דק, דוגמא לכך שימוש בפורמולה סינקרון שזומנה מהאקסטרה דק וסנגן כדי לבצע סינקרו לליבריאן, דבר זה עדין אפשרי, או לחלופין לבצע אוברליי של מפלצת זודיאק ולשים עליה עוד מפלצת זודיאק מהאקסטרה דק ושוב עד שיהיו מספר מפלצות זודיאק כאוברליי.
עוד מגבלה של השיטה שמפלצות שזומנו כבר מהאקסטרה דק בהצלחה ונשלחו לבית הקברות/אל מחוץ למשחק יכולות להזדמנות על ידי אפקטים של קלפים כי הם אינם נחשבים שזומנו באותו הרגע מהאקסטרה דק. עוד חסרון של השיטה שעדין ניתן להציף את השדה עם מספר מפלצות פאנדלום מהיד, כן מהאקסטרה דק ניתן לבצע פאנדלום יחיד אבל מהיד ניתן להוסיף עוד מפלצות רבות, ללא ספק שיטת זאת מגבילה מאוד ובצדק את מכניקת הפאנדלום אך עדין הצפת שדה יכולה לקרות.
מה שכן הוגבל זה את היכולת בטופ-דק לבצע פאנדלום לכל האקסטרה דק ולהפוך את המשחק בצורה דרמטית אלא רק על ידי עבודה קשה.

רק ארצה להוסיף שמכניקה כזאת הופכת קלפים חזקים כמו בהמות שארק ואולטימיה טצולקין למאוד חלשים שכן היכולת שלהם נפגעת ורק באמצעות מפלצת לינקד ניתן לפתוח שדות עבור מפלצות מהאקסטרה דק. עוד אציין שריטואל המכניקה היחידה שלא הוגבלה אך ספק אם אחרי הנקרוז+יציאת קלפים בדמות דימשינל ברייאר נזכה לראות עוד דק ריטואל כדק מפתח בעתיד.

4. לינקד מונסטר+לינקד סאמון
כידוע לכם כל סדרה חדשה שיוצאת עבור יוגיהו בעשור האחרון היוצרים מחליטים לייצר מכניקה חדשה עבורה שאותה מכניקה כמובן מגיעה גם למשחק, הפעם מגיעה לטעמי המכניקה הכי טובה שהגיעה למשחק אי פעם(הרבה יותר טובה מהסינקרו) ובאמת אם יש לי ביקורת אחת עליה היא אך ורק על הצבע שכן כחול כבר מיוחס לריטואל, כנראה שבאמת נגמרו להם הצבעים.

נתחיל בהצגת מפלצת לינק:

ישנם הרבה פרטים חדשים על מפלצת הלינק הזאתי אז אתחיל לפרט אותם ואסביר מושגים שלהם:
1. ניתן לראות סוג חדש של מפלצות(טייפ) והוא סייברס, לא כל מפלצת לינק תיהיה בסוג זה, אך ישנן מלא חדשות שעונות לסוג הזה כמו גם מפלצות אפקט רגילות שעונות לסוג הזה, בסך הכל עוד סוג חדש למשחק אחרי סייקיק וווירם.
2. למפלצת יש נקודות התקפה אך אין הגנה – זה נכון מפלצת לינקד לא יכולה לעבור למצב הנה, גם אם היא בלינק מונסטר זון וגם אם היא במיין מונסטר זון לא ניתן לשנות לה את המצב.
לכן מפלצת שכזאת לא צריכה שיהיו לא נקודות הגנה.
3. למפלצת אין כוכבים – זה נכון למפלצת לינקד אין כוכבים, הייתי צריך להסביר על זה יותר אם לא הייתם מכירים מפלצות אקסיז שגם להם אין כוכבים, אז כן בניגוד לאקסיז ללינקים גם אין ראנק.
בנוסף בעקבות כך מפלצות אלו לא יכולות להישלח לסינקרו, ריטואל או אקסיז סאמון.
4. מספר לינק – לכל מפלצת לינק יש מספר לינק שזה בעצם די דומה לכוכבים, מתי משתשים במספר הלינק? שרוצים להשתמש במפלצת לינק לצורך זימון מפלצת לינק אחרת(לינק סאמון).
5. תנאי הזימון/ראספי(מתכון) – על כל מפלצת לינק בדומה לפיושן, אקסיז וסינקרו רשום כיצד לזמן אותם, התנאים של הלינקים זהים רק שברובם כתוב "או יותר" כלומר ישנו מספר מינימלי של מפלצות שיש לשלוח עבורם.
6. למפלצות לינק אין צורך בטיונר או משהו בסגנון, כל מפלצת ולעיתים טוקן תספיק עבור זימון לינק.

חציי הלינק(לינק ארוו) – חצים אלו הם חצים אשר מאפשרים למפלצת הלינק להפעיל את האפקט שלה המדברים על המקומות שהיא מצביעה, הציון בטקסט יהיה "this card point to" שאומר שחלק גדול מהאפקטים של המפלצת ישפיעו אך ורק על המקומות שאליהם מצביעה מפלצת הלינק.
כאשר מפלצת לינק מצביעה על מפלצת הכינוי לכך נקרא "לינקד", כאשר 2 מפלצות לינק מצביעות אחת על השנייה המצב נקרא "קו-לינקד" או באנגלית "Co-Linked".
כמו כן החצים הללו מאפשרים לך לזמן זימונים נוספים מהאקסטרה דק, אך לא רק לך, אם מפלצת לינק מצביעה לצד השדה של היריב הוא יכול לנצל את החץ ולהשתמש באיזור זה לזימון מהאקסטרה דק שלו ולכן צריך להיזהר בבחירת המיקום של הנחת מפלצת הלינק+זמן הזימון של אותה מפלצת.
כן, כמו שניתן לראות חוק זה מאפשר לשלוט ביותר ממפלצת אחת מהאקסטרה דק, אך כפי שניתן לראות ישנם תנאים רבים כדי שזה יתקיים וישנה גם הגבלה לכמות מפלצות שניתן לשלוט בהן מהאקסטרה דק. כמובן שמכיוון שמפלצת הלינק(הראשונה לפחות) תלך לאקסטרה דק זון שאר המפלצות שיזומנו מהאקסטרה דק ילכו למיין מונסטר זון שעליהם מצביע החץ(הם לא ישומדו כאשר מפלצת מלינקד תושמד כמובן.

לינק מטיריאלס – מהם המטיראלים הדרושים עבור לינקד סאמון, אציין שדבר זה לא מספיק יש גם להתאים את הזימון ללינק רייטינג. אך קודם צריך לעמוד בתנאים לדוגמא אם ישנה הגבלה של אך ורק מפלצות אפקט, או רק טוקנים, או רק רמות אחד. קודם כל צריך לעמוד בתנאים. לעיתים זימון לינק ידרוש לפחות 2 מפלצות אפקט והראטינג יהיה 3 אז המפלצת השלישית תוכל להיות כל דבר.

לינק ראטינג(דירוג הלינק) – המספר הזה ממוקם במקום שבו ישנה הגנה לשאר המפלצות. הראטינג קובע כמה חצים יהיו למפלצת וכמה מפלצות יהיה צורך לשלוח עבור זימון של מפלצת לינק, כמובן שיש צורך גם לעמוד בתנאי המתכון של המפלצת. כמו כן בשליחה מפלצת לינק לצורך לינק סאמון הרייטינג אומר כמה מפלצות אותה מפלצת שווה, כלומר למפלצת לינק 4 אם המתכון מאפשר ניתן לשלוח מפלצת לינק 3 ועוד מפלצת כלשהי לצורך הזימון.

לפני הסברת זימון הלינק אני אוסיף עוד כמה נקדות:
-לא ניתן להפוך מפלצת לינק לפנים למטה במצב הגנה.
-לא ניתן לתקוף ישירות אם ליריב יש מפלצת באקסטרה מונסטר זון.
-אם לוקחים שליטה ליריב על מפלצת באקסטרה מונסטר זון היא תגיע אליכם למיין מונסטר זון וכאשר היא תחזור אליו היא גם כן תגיע למיין מונסטר זון ולא לאקסטרה מונסטר זון.

ביצוע זימון לינק:
1. אכן את המטיריאלים הדרושים על השדה.
2. תכריז על זימון לינק, שלח מהשדה פנים למעלה את המפלצות בהתאם ללינק ראטינג ותוודא שהתנאי זימון כשורה.
3. הנח את מפלצת הלינק במיקום שאתה בוחר/שפנוי לך במיין אקסטרה זון או במקום שאליו מצביעה מפלצת לינק אחרת.

עד כאן ההסבר על זימון הלינק ומפלצות הלינק, כעת אפרט את דעתי על שינויים אלו.

לפי דעתי כל השינויים הללו יצרו סוג חדש של חשיבה במשחק, כעת לא מומלץ לזמן בלי לחשוב מפלצת למיקום כלשהו בשדה שכן ישנה חשיבות לחצים של הלינקים ולכן יש לחשוב בדיוק היכן ניתן לזמן כל מפלצת ואני אוסיף הערה שבסט הבא שיצא יוצאים עוד קלפים שפועלים על מקומות ספציפים בשדה ומוסיפים לשינוי הזה חשיבות נוספת בבחירת המקומות להנחה והפעלה של קסמים ומלכודות וזימון של מפלצות דבר שעד כה לא היה ביוגיהו, ללא ספק עוד אלמנט חשיבה במשחק זה דבר מבורך, אני טוען שבמשחק צריכה להיות יותר חשיבה ופחות ביצוע מהלך ארוך שנועל את היריב.

כפי שהתחלתי בסוף הפסקה הקודמת לדבר על מהלכי נעילת משחק שקורים בתור הראשון, בחפיסות המרכזיות במשחק במשך 6 השנים האחרונות רוב האסטרטגיות היו מבוססות על מהלך פתיחה חזקה שינעל את היריב ולא יתן לו סיכוי לשחק(יגרום לו לפרוש בתור הראשון שלו), דבר שלא ממש מאפשר לשחק באמת משחק בין 2 שחקנים ולעיתים יוצר תלות בקוביה שכן השחקן שמתחיל מקבל יתרון רציני. קונאמי ניסה מלא שיטות על מנת להגביל את היתרון הזה אך הם המשיכו להוציא קלפים שנועלים את היריב או שהשחקנים מנצלים כדי לנעול את היריב יציאת הלינקים והאטת הזימונים מהאקסטרה דק אני מקווה שתקדם את המהלך בפתירת הפיתרון, זה נכון שצעד זה לבד אינו פותר את הבעיה הגדולה של המשחק אך ללא ספק הוא צעד בכיוון הראשון, ישנם עדין קלפים בודדים שמבצעים לוקים שעלולים להכריע משחקים כגון הקלף נטוריה ביסט שהוא בעצמו נעילה בפני עצמו, אימפריאל אורדר ופראגרנס הם דוגמא לנעילה ששום הגבלת זימונים מיוחדים לא תטפל בהם אלא רק באן ליסט.

עוד יתרון שאני מוצא במכניקה החדשה כמו שציינתי כבר היא הגבלת מכניקות ישנות, דווקא בעידן הפאנדלום, האקסיזים הגיעו למלוא הפוטנציאל הסופי שלהם שזהו זימני הזודיאק שמתאפשרים על ידי שימוש במפלצת אחת בלבד לזימון אקסיז, דבר שמביא למיצוי הפוטנציאל הסופי של המכניקה, מה שאומר שכדי להוציא קלפים שיחליפו את המטה יצטרכו להוציא מכניקות חזקות יותר מאשר המכניקה הזאתי, דבר שלא בטוח שאפשרי, לבעיה הזאת 2 פתרונות הגבלה מאסיבית של קלפים שככל הנראה בכל מקרה צפוייה לקרות בקרוב, מכניקה חדשה שתאט את המכניקות הישנות ותפתח עידן חדש במשחק.

בנימה זאת אני קורא לכל מי שחושב שהמכניקה החדשה היא מכניקה רעה וששינוי במשחק הוא רע להסתכל על המשחק כפי שהיה לפני עידן הסינקרו, דרש הרבה יותר חשיבה, גם בעידן הסינקרו עוד המשחק דרש חשיבה רבה והיה מאוד מורכב ופחות היה על שינון קומבואים אך כבר בעידן הסינקרואים המשחק החל ללכת לכיוון הרבה יותר מהיר דבר שהרבה שחקנים לא אהבו.
לטעמי דווקא הלינקים במקום לגרום לשחקנים לפרוש כמו ששאר המכניקות עשו למשחק צריכים להחזיר שחקני עבר בידיעה שסוף סוף עושים משהו עם מהירות המשחק, סוף סוף יהיה צורך בחשיבה מה לזמן מהאקסטרה דק ולא לבצע קומבואים אינסופיים בזימונים אינסופיים, נכון שהדרך למשחק אוטופי ומתוקן עוד רחוקה אך ללא ספק מדובר בצעד בדרך הנכונה, צעד שיכול להוביל את המשחק בחזרה למקום ראשון בטבלת משחקי הקלפים המצליחים.

מקווה שהכתבה הזאת עשתה לכם חשק לשחק ואל תשכחו גם טרו-דראקו זאת מטה שחולפת,

שלכם תמיד,
מרום דויטש.

Posted in כללי | סגור לתגובות על לינק סאמון – זימון מקושר

בוסטר חדש asteral pack 6

יצא בוסטר חדש!!!
בבוסטר אתם יכולים לקבל טור גייד או ביג איי
רשימה הקלפים:

Ultimate Rare

AP06-EN001 Tour Guide From the Underworld
AP06-EN002 Number 11: Big Eye
AP06-EN003 Traptrix Trap Hole Nightmare

Super Rare

AP06-EN004 Traptrix Myrmeleo
AP06-EN005 White Dragon Wyverburster
AP06-EN006 Black Dragon Collapserpent
AP06-EN007 Superheavy Samurai Big Benkei
AP06-EN008 Shaddoll Beast
AP06-EN009 Underworld Fighter Balmung
AP06-EN010 Number 80: Rhapsody in Berserk
AP06-EN011 Summoner's Art
AP06-EN012 Bujincarnation
AP06-EN013 Infernity Break

common

AP06-EN014 Sea Kamen
AP06-EN015 Gruesome Goo
AP06-EN016 Amazon of the Seas
AP06-EN017 King of the Skull Servants
AP06-EN018 Vanity's Fiend
AP06-EN019 Van'Dalgyon the Dark Dragon Lord
AP06-EN020 Machina Fortress
AP06-EN021 Man-eating Black Shark
AP06-EN022 Madolche Queen Tiaramisu
AP06-EN023 Nobleman of Crossout< AP06-EN024 Thunder Crash AP06-EN025 The Monarchs Stormforth AP06-EN026 Ceasefire AP06-EN027 Royal Command AP06-EN028 Cursed Seal of the Forbidden Spell

Posted in כללי | סגור לתגובות על בוסטר חדש asteral pack 6

סטרקצ'ר דק חדש geargia rampage

חפיסת הגירגיה היא אחת החפיסות החמות ביותר בטורנירים, והבסיס של החפיסה נמצא בסטרקצ'ר החדש geargia rampage. קלפי הגירגיה הם מגוון קלפים טובים באמת: האסטרטגיה שלהם מבוססת סביב מפלצות שעובדות ביחד, קלפי הגירגיה יכולים לזמן אחד את השני בזימון מיוחד, או להוסיף אותם ליד, שכן מפלצות הגירגיה גם machine – type כך שאפשר לשלב בהם עוד מפלצות אחרות. (אני לא ממש ממליץ עדיף גרגיה לבד) חידושים:
יצאו3 קלפי מפלצת חדשים ומפלצת XYZ חדשה!! שיכולים לעזור לך להביס את הקלפים של היריב. השחקנים החדשים יכולים עכשיו לקבל ידיים טובות יותר, בעזרת הקלפים החדשים שתומכים בגריגיה.

הקלפים החדשים:

geargiano mk-3

When this card is Special Summoned by the effect of a "Geargia" card: You can Special Summon 1 "Geargia" monster from your hand or Graveyard in Defense Position, except "Geargiano Mk-III", but its effects are negated. You can only use this effect of "Geargiano Mk-III" once per turn. You cannot Special Summon monsters the turn you activate this effect, except "Geargia" monsters.

שהקלף הזה מזומן בזימון מיוחד מאפקט של "גירגיה" אתה יכול לזמן גרגיה אחת מבית הקברות במצב הגנה האפקט שלו מנוגד. אתה יכול להפעיל את האפקט של Geargiano Mk-III פעם אחת בתור אתה לא יכול לזמן זימון מיוחד בתור שהפעלת את האפקט הזה חוץ ממפלצות מגירגיה.

geargiatteker

Once per turn: You can change this card to face-down Defense Position. When this card is flipped face-up: You can destroy any number of Spell/Trap Cards on the field, up to the number of other "Geargia" monsters you control.

פעם אחת בתור אתה יכול להפוך את הקלף הזה למצב הגנה הפוך. שהקלף הזה נהפך לפנים למעלה אתה יכול להרוס קלפי קסם/מלכודת לפי כמות הגירגיה שיש לך פנים למעלה (זה כולל את עצמו)

geargiauger

When this card is Normal Summoned: You can add 1 Level 4 EARTH Machine-Type monster from your Deck to your hand, except "Geargiauger", also you cannot declare attacks, nor Special Summon monsters except Machine-Type monsters, for the rest of this turn.

שהקלף הזה מזומן זימון רגיל אתה יכול להוסיף ליד גרגיה חוץ מ geargiauger, אתה לא יכול לתקוף. או לזמן בזימון מיוחד חוץ ממפלצות מכונות

geargia

3 Level 3 monsters
During either player's Battle Step, while an attack involving your Machine-Type monster is occurring: You can detach 1 Xyz Material from this card; negate the effects of all face-up cards your opponent currently controls, also your opponent cannot activate cards or effects. These effects last until the end of the Damage Step. When this face-up card leaves the field: You can target 1 other "Geargia" card in your Graveyard; add that target to your hand.

3 רמה 3. בזמן הבטל סטפ אם מכונה תוקפת\מותקפת אתה יכול לעשות דיטץ לאקסיז מטיריאל 1 מהקלף הזה: תנגד את כל האפקטים של קלפים פנים למעלה (לא חייב מפלצת) והיריב לא יכול להפעיל אפקטים עד סוף הדמג' סטפ. שהקלף הזה פנים למעלה עוזב את הזירה תבחר גירגיה אחת מבית הקברות ותיקח אותה ליד.

רשימת הקלפים בסטרקצ'ר:
יש פה קישור לרשימה המלאה כולל נדירויות והכל

http://yugioh.wikia.com/wiki/Geargia_Rampage_Structure_Deck

Posted in עידכוני TCG | סגור לתגובות על סטרקצ'ר דק חדש geargia rampage

hero strike

חפיסת גיבורי יסודות יכולה לחזור ליוגי הו עם הסטרקצ'ר החדש hero strike. בסטרקצ'ר יוצאים קלפים חדשים עם דרכים חדשות לזמן אותם!.
חפיסת גיבורי היסודות מסתמכת על כוחו של זימון פיוזן. זימון פיוזן זה זימון שמאפשר לך למזג מלפצות בעזרת קלף קסם כמו polymerization או miracle fusion כדי לזמן את גיבורי יסודות.
בסטרקצ'ר החדש hero strike יש קלפים חדשים בנדירות סופר רר, מספר הקלפים הכולל מגיע ל45 קלפים!!!. בין אם אתה ותיק יוגי הו אוהד GX, או שאתה מגלה את אסטרטגית גיבור יסודות בפעם הראשונה, עכשיו אתה יכול לשחק עם כוחם של גיבורי היסודות בעצמך!.

תוכן הסטרקצ'ר דק:
40 קומונים
1 אולטרה רר
4 סופר רר
מדריך קרבות
ומשטח משחק

תכונות:
42 קלפים בסטרקצ'ר דק
8 סטרקצ'ר דק לתצוגה (לא הבנתי מה זה אומר)
12 מציג לכל מקרה (לא הבנתי מה זה אומר)

Posted in עידכוני TCG | סגור לתגובות על hero strike

Legendary Collection 5D's

Release date: October 24, 2014 Continue reading

Posted in עידכוני TCG | סגור לתגובות על Legendary Collection 5D's

Structure Deck: Geargia Rampage

Release Date: October 17, 2014 Continue reading

Posted in עידכוני TCG | סגור לתגובות על Structure Deck: Geargia Rampage

Noble Knights of the Round Table Box Set

Noble Knights of the Round Table Box Set Continue reading

Posted in עידכוני TCG | סגור לתגובות על Noble Knights of the Round Table Box Set

Secrets of Eternity

Konami will release Secrets of Eternity, a new booster set for the Yu-Gi-Oh! TCG, in January. It will introduce a new theme, and offers support for Gem-Knights, Dragunity, Morphtronics, Wind-Ups, Volcanics, Monarchs, and other deck themes. Continue reading

Posted in כללי | סגור לתגובות על Secrets of Eternity

The New Challengers

Konami Digital Entertainment Inc is proud to bring you the next new booster release for 2014, The New Challengers. This booster set contains a host of daring cards that no Duelist should be without, including some of the most powerful Pendulum Monsters to date! Continue reading

Posted in עידכוני TCG | סגור לתגובות על The New Challengers

Structure Deck – Synchron Extreme -OCG

Structure Deck – Synchron Extreme Continue reading

Posted in עדכוני OCG | סגור לתגובות על Structure Deck – Synchron Extreme -OCG